Returpolicy

RETURPOLICY


Annullering
Vi accepterar annullering av order innan produkten har skickats eller producerats. Om beställningen annulleras får du full återbetalning. Vi kan inte annullera beställningen om produkten redan har skickats.

Returadress
Värmdövägen 738, 132 35 Saltsjö-Boo


Returer (om tillämpligt)
Vi accepterar retur av produkter; du har rätt att ansöka om retur inom 30 dagar efter leverans. För att vara berättigad till retur måste varan vara i samma skick som när du fick den och ligga i originalförpackningen. För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller annat köpbevis. Kontakta vår kundtjänst på info@qualityofsweden.se innan du skickar paketet så får du korrekta returinstruktioner.

Anteckningar
• Specialbeställda eller personliga varor omfattas inte av 30 dagars ångerrätt.
• Om returen beror på dig som kund står du för fraktkostnaden; avgiften beror på vilket fraktbolag du väljer.
• Om varan är skadad eller felaktig på grund av vårt misstag står vi för returfrakten.
• Ingen påfyllningsavgift tas ut vid en godkänd retur.


Återbetalningar
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett mejl som bekräftar mottagandet. Du får även besked om din återbetalning är godkänd eller avslagen. Vid godkänd retur behandlas återbetalningen och en kredit sätts automatiskt in på ditt ursprungliga betalningssätt inom några dagar.

Försenade eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått återbetalningen:

Kontrollera ditt bankkonto igen.

Kontakta ditt kreditkortsföretag; ibland tar det tid innan återbetalningen registreras.

Kontakta din bank; det kan finnas en handläggningstid.
Har du gjort allt ovan och fortfarande inte fått din återbetalning? Kontakta oss på info@qualityofsweden.se.

För frågor eller hjälp, mejla vår kundtjänst på info@qualityofsweden.se.